مطالب مرتبط:
راه اندازی رشته تخصصی قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی کاشان
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
تشریح برنامه های بسیج جامعه پزشکی در اربعین حسینی/ راه اندازی 161 موکب درمانی و یک بیمارستان صحرایی برای خدمت رسانی به زوار
دانشگاه فرهنگیان در 31 استان کشور راه اندازی و فعال می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:002024-07-31سياسي

راه اندازی رشته هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته هوش مصنوعی در این دانشگاه به منظور توسعه و نهادینه سازی هوش مصنوعی در حوزه سلامت خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته هوش مصنوعی در این دانشگاه به منظور توسعه و نهادینه سازی هوش مصنوعی در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قناعتی در چهارمین نشست ستاد راهبری نقشه راه هوش مصنوعی در سلامت بر ضرورت تقویت ظرفیت های هوش مصنوعی در دانشگاه تاکید کرد و از حمایت دانشگاه از برنامه ها و پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی خبر داد.

وی با پیگیری روند راه اندازی رشته هوش مصنوعی در دانشگاه، بر اهمیت این اقدام در توسعه و نهادینه سازی هوش مصنوعی در حوزه سلامت تاکید کرد و خواستار پیگیری جدی این موضوع شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه سبطین عراق، از استقبال مسئولان عراقی از برنامه های هوش مصنوعی خبر داد و بر ضرورت برگزاری نشست های تخصصی برای شناسایی علاقه مندان این حوزه تاکید کرد.

قناعتی با اشاره به راه اندازی دانشگاه سبطین شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در عراق، این اقدام را فرصتی برای افزایش تعاملات علمی و اقتصادی دو کشور دانست و از استقبال کشور عراق از محصولات سلامت محور دانشگاه خبر داد.


برچسب ها: هوش مصنوعی - دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - مصنوعی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

راه اندازی رشته هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی تهران