مطالب مرتبط:
رتبه برتر آموزش و پرورش خراسان رضوی در اعطای وام ضروری
نقش آموزش و پرورش در رشد کتابخوانی دانش آموزان
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر: مدارس دولتی حق دریافت هزینه ندارند
خبر مهم وزارت آموزش و پرورش درباره بیمه و ساعت کار معلمان غیردولتی
آموزش و پرورش در رشد کتابخوانی دانش آموزان نقش مهمی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:352024-07-27سياسي

سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری ها پرداخت می شود


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شهرداری ها موظف شدند سه درصد از سهم عوارض را از طریق شماره حساب تمرکز درآمدی نزد خزانه داری کل کشور که ادارات آموزش و پرورش اعلام می کنند از مودیان دریافت کنند.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شهرداری ها موظف شدند سه درصد از سهم عوارض را از طریق شماره حساب تمرکز درآمدی نزد خزانه داری کل کشور که ادارات آموزش و پرورش اعلام می کنند از مودیان دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در تشریح مطلب فوق گفت: هیئت وزیران در خرداد ماه سال جاری با استناد به اصل 138 قانون اساسی و پس از بررسی و کارشناسی با پیشنهادات وزارت آموزش و پرورش درخصوص تغییر و اصلاح قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و اجرایی شدن آیین نامه ماده13 موافقت کردند.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه؛ شهرداری ها موظف شدند 3درصد از سهم عوارض که شامل صدور پروانه ساختمانی، تراکم، عوارض بر بالکن و مستحدثات واقع در محوطه املاک، تفکیک زمین ها و نوسازی را از طریق شماره حساب تمرکز درآمدی نزد خزانه داری کل کشور که ادارات آموز ش و پرورش اعلام می کنند از مودیان دریافت کنند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی - مراکز غیردولتی - خزانه داری کل کشور - رییس سازمان - شهرداری ها
آخرین اخبار سرویس:

سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری ها پرداخت می شود

سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری ها پرداخت می شود