مطالب مرتبط:
قلع و قمع ویلای 70 میلیارد ریالی در بناب
قیمت ساخت ویلا در گیلان
تولید 360 تن محصولات گلخانه ای در بناب
عکس | بازدید نماینده ولی فقیه در لرستان از روند ساخت مسجد علوی خرم آباد
شاهکار جوان خوزستانی در مرحله پایانی ساخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-20اقتصادي

عملیات قلع و قمع یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز ویلا در بناب


مدیر جهاد کشاورزی بناب از اجرای یک مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز مربوط به تبصره سه ماده 10 قانون صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

- تبریز-مدیر جهاد کشاورزی بناب از اجرای یک مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز مربوط به تبصره سه ماده 10 قانون صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سائلی در گفتگو با خبرنگاران با هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی گفت: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری و از بین رفتن اراضی مستعد کشاورزی، جهاد کشاورزی با هیچکس تعارف نداشته و مصمم به اجرای قانون در این زمینه خواهد بود.

وی در خصوص اجرای این قانون، به ساخت و ساز غیرمجاز یک ویلا با ارزش 70 میلیارد ریال به مساحت 500 مترمربع اشاره کرد و افزود: این قلع و قمع در اقدامی قاطع از سوی دادستان عمومی و انقلاب بناب، مدیریت امور اراضی سازمان، اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب و با همکاری و حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی و رییس اداره امور حقوقی سازمان و با همکاری قابل توصیف نیروی انتظامی، اداره راهداری، ادارات خدمات رسان و با استفاده از تجهیزات ویژه انجام شد.


برچسب ها: کشاورزی - اراضی کشاورزی - ساخت و ساز غیرمجاز - تغییر کاربری اراضی کشاورزی - ساخت و ساز - صیانت از اراضی - تغییر کاربری
آخرین اخبار سرویس:

عملیات قلع و قمع یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز ویلا در بناب

عملیات قلع و قمع یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز ویلا در بناب