موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
ژاپن مرکز تحقیقاتی نظامی برای تسلیحات پیشرفته راه اندازی می کند
راه اندازی قرارداد آتی یک صندوق طلا از امروز
راه اندازی قرارداد آتی یک صندوق طلا از امروز 28 مرداد 1403
جزییات راه اندازی قرارداد آتی یک صندوق طلا از امروز
پرواز کرمانشاه- نجف راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-18اقتصادي

راه اندازی نمازخانه در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید ژاپن


فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید در ژاپن به طور فزاینده ای در حال راه اندازی نمازخانه ها برای پاسخگویی به نیاز مسلمانان در شرایط افزایش تعداد فزاینده بازدیدکنندگان از کشورهای اسلامی هستند.

- فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید در ژاپن به طور فزاینده ای در حال راه اندازی نمازخانه ها برای پاسخگویی به نیاز مسلمانان در شرایط افزایش تعداد فزاینده بازدیدکنندگان از کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید در ژاپن به طور فزاینده ای در حال راه اندازی نمازخانه ها برای پاسخگویی به نیاز مسلمانان در شرایط افزایش تعداد فزاینده بازدیدکنندگان از کشورهای اسلامی هستند.

گزارش ها حاکی از آن است که در فروشگاه بزرگ ماتسویا گینزا در منطقه خرید مجلل توکیو، تعدادی از مردم در ساعات معینی از روز در مقابل نمازخانه ای که به تازگی تاسیس شده است، صف می کشند.

این اتاق مجهز به وضوخانه و همچنین حصیرهایی بر روی زمین برای اقامه نماز چند نفر است.

یک زن 30 ساله مالزیایی گفت که قبل از ورود به ژاپن به دنبال یک نمازخانه به صورت آنلاین بوده است و از مسئولان فروشگاه بزرگ ماتسویا گینزا برای تاسیس این نمازخانه که می تواند مشکل مسلمانان را برطرف کند، تشکر کرد.


برچسب ها: فروشگاه های بزرگ - کشورهای اسلامی - نمازخانه - بازدیدکنندگان - راه اندازی - مراکز خرید - فروشگاه
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمازخانه در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید ژاپن

راه اندازی نمازخانه در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید ژاپن