مطالب مرتبط:
اعمال قطعی برق مشترکین خانگی گلستان در صورت تداوم افزایش مصرف
وضعیت قرمز مصرف برق در گلستان/ احتمال قطعی وجود دارد
ضرورت مدیریت مصرف برق
لزوم مدیریت مصرف برق در سیستان و بلوچستان
ضرورت صرفه جویی مردم لرستان در مصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 11:302024-07-25اقتصادي

سیر صعودی مصرف برق در گلستان ادامه دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از ادامه دار بودن سیر صعودی مصرف برق در استان خبرداد و از مردم خواست تا به شرکت توانیر کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد موسوی صبح پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دمای هوا به تبع آن مصرف برق بالا رفته و متأسفانه همچنان شاهد افزایش مصرف در سطح استان هستیم.

وی افزود: میزان استفاده از برق توسط مشترکان در استان گلستان در شرایط عادی 400 مگاوات است و این روزها علاوه بر هشدارهایی که صادر می کنیم فشار مضاعفی را شبکه توزیع برق استان متحمل است.

موسوی ادامه داد: با وجود نیمه تعطیل بودن ادارات، تعطیلی بانک ها امروز در اوایل صبح همچنان شاهد رشد مصرف برق در استان بودیم که صدای هشداری جدی برای مردم است.

مدیرعامل شرکت توانیر استان خاطرنشان کرد: در صورت عدم همکاری مشترکین عزیز، خساراتی بزرگی را به واحدهای حساس تولیدی و نگهداری شاهد بوده و دچار خاموشی های ناخواسته خواهیم شد.

وی با اشاره به اجرای طرح های تشویقی این شرکت برای کنترل مصرف از هم استانی های عزیز خواست تا با رعایت الگوی مصرف از قبض برق رایگان بهره مند شوند.

گفتنی است، روز گذشته بر اساس اعلام استانداری گلستان پایان ساعات کاری همه ادارات بجز دستگاه های خدمت رسان و امدادی 2 ساعت کاهش داشته و بر اساس نظر شورای بانک


برچسب ها: استان - مصرف برق - شرکت توانیر - مصرف - مدیرعامل شرکت توانیر - شرکت توزیع نیروی برق - گفت وگو با خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی مصرف برق در گلستان ادامه دارد

سیر صعودی مصرف برق در گلستان ادامه دارد