مطالب مرتبط:
برگزاری مسابقات قرآنی در لرستان
جزییات وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی ویژه گندم کاران
کدهای مخفی تپ سواپ امروز 8 مرداد 1403 + تسک های 200 هزارتایی
خرید تضمینی گندم در استان قزوین از 200 هزار تن فراتر رفت
جواب دومین کد مخفی تپ سواپ امروز 8 مرداد و فردا 9 مرداد 1403 با جایزه 200 هزارتایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 08:252024-07-30سياسي

رقابت 200 نفر در مسابقات قرآنی مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 200 نفر در مرحله استانی چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در بابل ر قابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری چهل وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف به میزبانی شهرستان بابل خبر داد و گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد و نخبگان قرآنی استان معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً 200 نفر در دوبخش بانوان و آقایان در مرحله استانی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند، افزود: پس از 10 سال شاهد حضور نوجوانان زیر 18 سال در این دوره از مسابقات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در امامزاده قاسم (ع) ویژه برادران و مؤسسه نورین بابل ویژه خواهران با یکدیگر به رقابت می پردازند، بیان کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و با توجه به حضور چهره های نخبه قرآنی در این دوره، امید است کسانی را هم برای حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم داشته باشیم.

حیدری جناسمی خاطرنشان کرد: مرحله منطقه ای چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران تیرماه امسال در شهره


برچسب ها: مسابقات - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - مازندران - مسابقات قرآن - دوره مسابقات - مدیرکل اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 200 نفر در مسابقات قرآنی مازندران

رقابت 200 نفر در مسابقات قرآنی مازندران