مطالب مرتبط:
حسین افشین به سمت معاونت علمی رییس جمهور منصوب شد
حسین افشین معاون علمی رییس جمهور دولت پزشکیان کیست؟
معاون علمی رییس جمهور باید به توانمندی داخل در حد اعلا باور داشته باشد
حسین مرعشی: کابینه فراجناحی اکنون ممکن نیست/ آقای پزشکیان تسلیم نظرات غیرمنطقی نهادهای امنیتی و نظارتی نشود/ عرفاً و منطقاً کابینه پزشکیان باید کابینه جناح پیروز باشد و کاملاً رای دهندگانش را راضی و قانع کند؛ این رویکرد موردنظر رییس جمهور است
غزال های دانش بنیان دستاورد نوآورانه معاون علمی رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-10سياسي

حسین افشین به سمت معاونت علمی رییس جمهور منصوب شد


رییس جمهور با صدور حکمی حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور» منصوب کرد.

- رییس جمهور با صدور حکمی حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان در حکم انتصاب حسین افشین به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رییس جمهور به شرح زیر است؛ جناب آقای حسین افشین به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور ا


برچسب ها: رییس جمهور - اقتصاد دانش بنیان - جمهور - دانش بنیان - رییس - معاون - حسین
آخرین اخبار سرویس:

حسین افشین به سمت معاونت علمی رییس جمهور منصوب شد

حسین افشین به سمت معاونت علمی رییس جمهور منصوب شد