مطالب مرتبط:
اجرای پروژه های راهداری در پایانه مرزی چذابه
اجرای پروژه های برق رسانی و راهسازی ایمیدرو برای تقویت معادن بخش خصوصی
اجرای طرح های برق رسانی و راه سازی برای تقویت معادن بخش خصوصی
آغاز اجرای طرح توسعه شبکه آب شرب پارکینگ کارخانه قند پیرانشهر
استمرار اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 07:202024-08-04سياسي

هیچ توجیهی برای تأخیر در اجرای پروژه ها قابل قبول نیست


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه سال چهارم فعالیت شورا، سال به ثمر نشستن  سیاستها و برنامه های شورا است،  گفت: تأکید جدی ما بر تکمیل پروژه های تعریف شده بر اساس برنامه زمانبندی شده است و هیچ توجیهی برای کند شدن فرایند یا تأخیر در اجرای پروژه ها قابل قبول نیست.

- حسن موحدیان در یکصد و بیست ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که عصر شنبه 13 مرداد ماه برگزار شد، در ابتدا شهادت اسماعیل هنیه از پرچمداران جبهه مقاومت اسلامی و رییس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و اظهار کرد: این اتفاق نشان داد که ترور و خونریزی در ذات رژیم منحوس صهیونیستی نهادینه شده، رژیمی پوشالی که حتی از کودکان شیرخوار بی دفاع و مظلوم غزه هم واهمه دارد و هر روز شاهدیم که چطور در فلسطین و غزه آنها را به خاک و خون می کشد.

موحدیان در ادامه با بیان اینکه با رسیدن به نیمه مرداد ماه، فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد وارد چهارمین سال و سال پایانی خود می شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای جدید هیأت رییسه شورای اسلامی شهر معرفی می شوند.

وی افزود: طی 3 سال اخیر، تلاش تمامی همکاران ما در شورای اسلامی شهر مشهد، تلاش در جهت پیشرفت شهر مشهد، کلانشهر برکت و کرامت بوده و در سال آینده نیز این هدف را با جدیت دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی - پروژه ها - شورا - رییس شورای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توجیهی برای تأخیر در اجرای پروژه ها قابل قبول نیست

هیچ توجیهی برای تأخیر در اجرای پروژه ها قابل قبول نیست