مطالب مرتبط:
صدور مجوز تاسیس بیش از 36 هزار آموزشگاه آزاد فتی و مهارتی در دولت سیزدهم
بهره برداری از اولین مرکز جوارکارگاهی فنی و حرفه ای در کیش
12 میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در ایلام ارائه شد
صدور مجوز فروش بلیت های پروازهای اربعین آسمان
هزینه کارآموزی در مراکز فنی حرفه ای اصفهان دریافت نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-06اقتصادي

صدور مجوز بیش از 36 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تدوین 6000 استاندارد آموزش مهارتی در سه سال اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت برای بیش از 36 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مجوز تاسیس صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد عظیمی در یک نشست خبری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای مانند سایر سازمان ها و دستگاه ها ماموریت هایی دارد که از جمله این ماموریت ها، تدوین استانداردهای آموزشی است.

در حال حاضر بیش از 11700 استاندارد و سرفصل آموزشی تدوین شده است و بیش از 6000 استاندارد آموزشی تنها در سه سال گذشته تهیه شده است.

وی از تدوین بیش از 6000 استاندارد آموزش در سه سال گذشته خبر داد و گفت:50 درصد استانداردهای آموزشی سازمان طی سه سال اخیر تدوین شده است.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:یکی از اقدامات ارزشمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای، توسعه مراکز آموزش جوار کارگاهی است.

در تمام دنیا واحدهای آموزشی در کنار صنایع بزرگ ایجاد می شود که نقش موثری در تربیت نیروی ماهر و متخصص دارد و خوشبختانه عدد ثبتی ما در این بحث ایجاد 4162مرکز و واحد آموزشی است که در این بخش نسبت به گذشته بیش از 300 درصد رشد داشتیم عظیمی آموزش مهارتی را از دیگر ماموریت های سازمان متبوع خود برشمرد و گفت:در سه سال اخیر با عملکرد 5 م


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش - استاندارد - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بیش از 36 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

صدور مجوز بیش از 36 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای