مطالب مرتبط:
اولویت مسئولان در دولت جدید باید معیشت مردم باشد
اولویت های کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم
سه ‏ضلعی انحراف؛ برخلاف ادعای مسئولان در دولت سیزدهم 51 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی تنخواه گرفته شد
قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور: دولت وفاق ملی به معنای بازگشت صادقانه به مردم در حکمرانی است/ انتخابات اخیر فرصتی برای فهم تغییرات پردامنه جامعه بود/ چه آنها که آمدند و چه آنها که نیامدند چشم انتظار تغییر و اصلاح وضعیت خود و اوضاع اداری کشورند
جامعه از این صحنه ها آزرده است و خواهان کاهش مداخله دولت در زندگی مردم است | پزشکیان مجری قانون اساسی است و باید جلو بی قانونی در حجاب را بگیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 16:102024-08-08سياسي

اولویت مسئولان در دولت جدید معیشت مردم باشد


دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اهمیت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: اولویت مسئولان دولت جدید رسیدگی به معیشت مردم باشد.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اهمیت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: اولویت مسئولان دولت جدید رسیدگی به معیشت مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 18 مرداد در نشست جامعه روحانیت شیراز گفت: جامعه روحانیت مسئولیت اجرایی ندارد و کارکرد آن مانند شورا و مجلس نیست.

وی بیان کرد: وظیفه جامعه روحانیت تصمیم سازی، رصد، تذکر و تبیین است.

برخی این تصور اشتباه را دارند که جامعه روحانیت حق مداخله در امور اجرایی و تصمیم گیری را عهده دار است در حالی که این طور نیست و تنها از باب احترامی که جایگاه روحانیت در ساختارهای جمهوری اسلامی دارد به تذکرات آن که خواست مردم و مسائل اجتماعی است، می پردازند.

وی افزود: به دلیل دلبستگی مسئولان به روحانیت و شأنی که برای این جایگاه قائل هستند، در موارد متعدد به تذکرات جامعه روحانیت توجه شده که وجود این روحیه و نگاه، شایسته قدردانی است.

ضمن اینکه اگر نقدی به مسئولان وارد می شود به این معنی نیست که ساختارهای اجرایی ما ناکارآمد است و انصاف نیست خدمات ارزنده نهادها دیده نشود، چرا که املاء نانوشته غلط ندارد، در صورتی که وضعیت مید


برچسب ها: روحانیت - اولویت مسئولان - جامعه - معیشت مردم - مشکلات اقتصادی - معیشت - مردم
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مسئولان در دولت جدید معیشت مردم باشد

اولویت مسئولان در دولت جدید معیشت مردم باشد