مطالب مرتبط:
حکم قطعی محکوم پرونده جعل و کلاهبرداری 2000 میلیاردی
جلوگیری از تضییع 2000 میلیارد تومانی حقوق بیت المال| حکم قطعی پرونده صادر شد
چرا رای نهایی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر نمی شود؟
چرا رای نهایی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر نمی شود؟
بیش از 2000 زائر در درمانگاه جمعیت هلال احمر گلستان ویزیت شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-18اقتصادي

حکم محکوم پرونده جعل و کلاه برداری 2000 میلیاردی صادر شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم قطعی محکوم پرونده جعل و کلاهبرداری 2000 میلیارد تومانی از بیت المال خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اعلام کرد: فردی با عنوان یک شرکت پیمانکاری با جعل مدارک و گواهی های فعالیت اقدام به اخذ رتبه و درجه عالی مبادرت به انعقاد قرارداد های متعدد پیمانکاری با نهاد ها و ارگان های دولتی در سطح کشور می کرد.

این فرد در یک مورد در سال 95 قراردادی با سازمان جهاد کشاورزی وقت در پروژه اراضی کرم آباد و در موارد دیگر با شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی منعقد کرده بود.

وی گفت: شرکت مورد تأسیس این فرد با سوء استفاده از ظرفیت های کارشناسی، ارائه اسناد مجعول و صورت وضعیت های خلاف واقع، تبانی و زد و بند با چند تن از کارشناسان و پرداخت رشوه اقدام به تنظیم این قرارداد ها کرده بود.

وی افزود: از دیگر اتهامات این فرد خیانت در امانت از طریق خارج کردن لوله ها و اتصالات و لوازم جانبی که سازمان جهاد کشاورزی برای استفاده در پروژه خریداری کرده بود بدون اطلاع و هماهنگی از محیط کارگاهی است.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: با اطلاع دستگاه قضایی استان از این سو جریان پرونده تعقیب کیفری برای کلیه عوامل دخیل از جمله پیمانکار، کارشناسان و


برچسب ها: آذربایجان غربی - استان آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - آذربایجان - شرکت شهرک های صنعتی استان - دادگستری آذربایجان غربی - قرارداد
آخرین اخبار سرویس:

حکم محکوم پرونده جعل و کلاه برداری 2000 میلیاردی صادر شد

حکم محکوم پرونده جعل و کلاه برداری 2000 میلیاردی صادر شد