مطالب مرتبط:
شناسایی و جمع آوری 246 انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
شناسایی بیش از 100 فقره انشعاب غیرمجاز در خراسان جنوبی
کشف 402 فقره انشعاب غیرمجاز آب در اصفهان
جذب 4 هزار بهورز در آزمون استخدامی/ 246 دستگاه موتورلانس به اورژانس اضافه شد
توقیف 3 خودرو با بیش از 6 کیلوگرم شیشه در تبریز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 15:452024-07-25حوادث

شناسایی و جمع آوری 246 انشعاب غیرمجاز در تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت طی تیرماه سال جاری 246 انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت طی تیرماه سال جاری 246 انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.

اکبر فرج نیا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از برق، بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت های غیرمجاز و غیر اصولی از شبکه انتقال و توزیع برق علاوه بر ایجاد اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق موجب آسیب رساندن به تجهیزات برق و لوازم برقی شهروندان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی با بیان اینکه به منظور مقابله با این موضوع، برق تبریز اقدامات قابل توجهی را در چندسال اخیر انجام داده است، اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت 246 انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز طی تیر ماه سال جاری شناسایی و جمع آوری


برچسب ها: شرکت توزیع نیروی برق تبریز - انشعاب غیرمجاز - توزیع نیروی برق تبریز - شرکت توزیع نیروی برق - انشعاب - غیرمجاز - مجاز
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جمع آوری 246 انشعاب غیرمجاز در تبریز

شناسایی و جمع آوری 246 انشعاب غیرمجاز در تبریز