مطالب مرتبط:
احضار 5 چهره دیگر در پرونده فساد در فوتبال
مجری برنامه ورزشی صدا و سیما احضار شد/ پرونده فساد در فوتبال به کجا رسید؟
احضار 5 نفر جدید در پرونده فساد در فوتبال/آزادی مدیرعامل سابق گل گهر با قرار وثیقه
احضار 5 نفر جدید در پرونده فساد در فوتبال/آزادی مدیرعامل سابق گل گهر با قرار وثیقه
احضار یک مجری صداوسیما به دلیل پرونده فساد فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 16:002024-07-23ورزشي

اشخاصی که در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال، گفت: در راستای رسیدگی به فساد در باشگاه مس رفسنجان برای چند نفر از مسئولان باشگاه و لیگ، - در پرونده فساد در فوتبال 5 نفر جدید احضار شدند که در بین این افراد رییس وقت کمیته مسابقات لیگ برتر و دبیر وقت سازمان لیگ برتر حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال، گفت: در راستای رسیدگی به فساد در باشگاه مس رفسنجان برای چند نفر از مسئولان باشگاه و لیگ، کمیته داوران و گزارشگران ورزشی پرونده تشکیل و تفهیم اتهام شدند که اکنون با تامین های مناسب آزاد هستند.

وی ادامه داد: مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر سیرجان با سپردن وثیقه در تاریخ 24 تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده است، اخیرا نیز 5 نفر جدید در همین ارتباط احضار شده اند.

  پیگیری ها از جزییات پرونده نشان می دهد، در پرونده فساد در فوتبال سهیل مهدی، فریبرز محمودزاده و شهاب زندی (مدیرعامل باشگاه لیگ برتری شمس آذر) با قرار مناسب در بازداشت هستند.

در ادامه رسیدگی به پرونده فساد فوتبال و تحقیقات به عمل آمده، مدیرعامل سابق یکی دیگر از باشگاه های لیگ برتری فوتبال نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.


برچسب ها: پرونده فساد در فوتبال - پرونده فساد - فساد در فوتبال - سخنگوی دستگاه قضا - باشگاه مس رفسنجان - باشگاه - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

اشخاصی که در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند

اشخاصی که در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند