مطالب مرتبط:
خط اعتباری 50 همتی شریان نقدینگی را به بازار سرمایه وصل می کند/ انتشار اوراق تبعی حاشیه امنی برای سهامداران ایجاد می کند
امضای توافق نامه همکاری برای تکمیل بزرگراه ورزقان-نوردوز
خرید جدید استقلال با انتشار این عکس خداحافظی کرد
توافق با عراق برای اعزام هفتگی زائران با قطار ترکیبی تهران- کربلا
جزییات توافق یوونتوس با میلان برای جذب پیر کالولو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 10:002024-08-13دانش

توافق نامه چهارجانبه جهش تولید با انتشار اوراق هزار میلیاردی


در چهارمین روز رویداد فنامد یک توافق نامه چهارجانبه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و در راستای تحقق جهش تولید دانش بنیان به امضا رسید.

- در چهارمین روز رویداد فنامد یک توافق نامه چهارجانبه برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و در راستای تحقق جهش تولید دانش بنیان به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین گام را در جهت انتشار اوراق برای حمایت از شرکت های دانش بنیان برداشت و تفاهم نامه همکاری در راستای استفاده از ظرفیت صندوق های پژوهش و فناوری به منظور انتشار اوراق در بازار سرمایه میان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران، دفتر تأمین مالی و سرمایه گذاری فراز ایده نوآفرین تک و شرکت پتروپاریز سبز البرز به امضا رسید.

دکتر محمدمهدی فریدوند، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این توافق نامه چهار جانبه، مسیری جدید برای فعال سازی ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان و ایفای نقش ضامن توسط صندوق های پژوهش و فناوری گشوده است.

براساس این توافق نامه، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به عنوان ضامن، امکان انتشار اوراق به ارزش هزار میلیار


برچسب ها: دانش بنیان - شرکت های دانش بنیان - پژوهش و فناوری - صندوق پژوهش و فناوری - جهش تولید دانش بنیان - شرکت های دانش - دانش
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه چهارجانبه جهش تولید با انتشار اوراق هزار میلیاردی

توافق نامه چهارجانبه جهش تولید با انتشار اوراق هزار میلیاردی