مطالب مرتبط:
12 برنامه وزیر پیشنهادی صمت دولت چهاردهم برای صنایع / توقف قیمت گذاری های دستوری و تامین پایدار انرژی واحد های تولیدی از مهم ترین برنامه های بورسی «محمد اتابک» است
برنامه های بورسی وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت چهاردهم
قسمت اول/ معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم + تصاویر
تغییر فهرست کابینه پیشنهادی دولت به ضرر پزشکیان است
محسن پاک نژاد، وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 11:452024-08-14سياسي

زارعی: کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم تا حد خوبی فراگیر بوده است


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیت کابینه پیشنهادی رییس جمهور نهم تا حدودی فراگیر است و امیدواریم وزرای پیشنهادی به خوبی برنامه های خود را تاکنون در کمیسیون ها ارائه داده باشند.

- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیت کابینه پیشنهادی رییس جمهور نهم تا حدودی فراگیر است و امیدواریم وزرای پیشنهادی به خوبی برنامه های خود را تاکنون در کمیسیون ها ارائه داده باشند.

غلامحسین زارعی، در گفت وگو با ایسنا درباره کلیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم عنوان کرد: از رییس جمهور محترم تشکر می کنیم که پیش از موعد لیست وزرای پیشنهادی را تحویل مجلس شورای اسلامی داد و اراده جدی برای تشکیل هرچه زودتر دولت چهاردهم نشان داد.

وی ادامه داد: تقریبا می توان گفت کلیت کابینه پیشنهادی تا حدودی فراگیر است و امیدواریم وزرای پیشنهادی به خوبی برنامه های خود را تاکنون در کمیسیون ها ارائه داده باشند و در نهایت در جمع بندی کمیسیون ها در صحن علنی مجلس بتوانند از برنامه های خود دفاع کنند و رای قابل اتکایی بگیرند تا بتوانند عملکرد خوب و اثربخشی را از خود نشان دهند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در پایان تاکید کرد: امیدواریم طبق رهنمودها و توصیه های رهبر انقلاب، قوه مجریه و مقننه بر اساس همدلی و همکاری با یکدیگر پیش رو


برچسب ها: کابینه پیشنهادی - پیشنهادی - وزرای پیشنهادی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - کابینه - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم تا حد خوبی فراگیر بوده است

زارعی: کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم تا حد خوبی فراگیر بوده است