مطالب مرتبط:
مصادره اماکن توزیع یا نگهداری مواد مخدر در کرمان
پلمب محل توزیع مواد مخدر و پاتوق معتادان در نیشابور
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: تولید مواد مخدر در افغانستان 50 برابر افزایش یافته است
لزوم افزایش سواد رسانه و فضای مجازی در جامعه
دو مرکز هوش مصنوعی جهاد دانشگاهی به زودی راه اندازی می شود/ تأمین منابع مالی بخش پژوهش و فناوری با چالش های زیادی مواجه شده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 09:202024-08-06سياسي

نگرانی دنیا از افزایش قاچاق و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی/ راه اندازی 5 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر


ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بسیج مستضعفین با هدف راه اندازی پنج مرکز نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر و نیز کیفی سازی عملکرد مراکز و مانایی درمان بهبود یافتگان تفاهم نامه همکاری جدید امضاء کردند.

- ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بسیج مستضعفین با هدف راه اندازی پنج مرکز نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر و نیز کیفی سازی عملکرد مراکز و مانایی درمان بهبود یافتگان تفاهم نامه همکاری جدید امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آیین مراسم امضای این تفاهم نامه که در سازمان بسیج برگزار شد، گفت: موضوع مواد مخدر امروزه در دنیا یکی از بزرگترین آسیب ها برای دولت ها و کشورها محسوب می شود و تمام کشورهای دنیا به گونه ای درگیر این چالش و آسیب بزرگ هستند.

وی افزود: آمارهای رسمی سازمان ملل نشان می دهد که در دنیا تولید، کشت، قاچاق و مصرف مواد مخدر رو به افزایش است و قاچاق و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی افزایش روزافزونی یافته و احساس نگرانی جدیدی را ایجاد کرده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه، پایین آمدن سن اعتیاد در دنیا و تغییر الگوی مصرف مواد مخدر را از دیگر چالشها خواند.


برچسب ها: ستاد مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - معتادان متجاهر - سازمان بسیج مستضعفین - مرکز نگهداری - تفاهم نامه همکاری
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی دنیا از افزایش قاچاق و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی/ راه اندازی 5 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر

نگرانی دنیا از افزایش قاچاق و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی/ راه اندازی 5 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر