مطالب مرتبط:
مناسب سازی معابر، مهمترین مطالبه معلولان
پزشکیان درباره معلولان چه گفت؟! واکنش کمپین معلولان به سخنان پزشکیان
مسعود پزشکیان به معلولان این حرف را زد + واکنش کمپین معلولان به سخنان پزشکیان
جمله عجیب پزشکیان صدای معلولان را درآورد!
توهین عجیب پزشکیان به معلولان / «شَل» و «چُلاق»!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-19ورزشي

ورزش معلولان مورد توجه جدی قرار گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تقدیر از عملکرد شهرداری سنندج در زمینه انجام اقدامات مختلف در حوزه مناسب سازی، گفت: البته این اقدامات باید توسعه بیشتری پیدا کند و ورزش معلولین نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد و اداره کل ورزش و جوانان ورود .

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تقدیر از عملکرد شهرداری سنندج در زمینه انجام اقدامات مختلف در حوزه مناسب سازی، گفت: البته این اقدامات باید توسعه بیشتری پیدا کند و ورزش معلولین نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد و اداره کل ورزش و جوانان ورود جدی در این زمینه داشته باشد.

مهدی رمضانی امروز (29مرداد) در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در سنندج اظهار کرد: شان این جلسه کمیته هماهنگی و نظارت و اجرای قانون است همه باید در این خصوص پای کار باشیم و به وظایفی که وجود دارد عمل کنیم.

وی تصریح کرد: زمانی می توانیم در این حوزه خوب تصمیم بگیریم که خود را جای معلولین بگذاریم تا زمانی که این حس و ذهنیت ایجاد نشود نمی توانیم به درستی تصمیم بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه همه ما در معرض معلولیت هستیم، گفت: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، قانون کاملی نیست و برای درک درست از شرایط معلول


برچسب ها: اداره کل ورزش و جوانان - استاندار کردستان - اقدامات - شهرداری سنندج - اداره کل ورزش - ورزش و جوانان - ورزش معلولین
آخرین اخبار سرویس:

ورزش معلولان مورد توجه جدی قرار گیرد

ورزش معلولان مورد توجه جدی قرار گیرد