مطالب مرتبط:
انهدام باند سارقان در خرم آباد
ساعت بازی سپاهان و خیبر خرم آباد در هفته دوم لیگ برتر 1403
پلمب 2 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در خرم آباد
ساعت بازی سپاهان و خیبر خرم آباد در هفته دوم لیگ برتر 1403
تیم فوتبال خیبر خرم آباد جریمه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-20حوادث

انهدام باند سارقان در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای احشام، منزل و موتورسیکلت و کشف 40 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای احشام، منزل و موتورسیکلت و کشف 40 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز (30 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام و منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی باند سارقان در یک عملیات غافلگیرانه 5 سارق و 2 مالخر را دستگیر و از مخفیگاه آن ها 6 رأس گوسفند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: متهمان به 36 فقره سرقت احشام، 2 فقر سرقت منزل و یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند، افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از دامداران و منزل با ضریب پایین امنیتی بوده لذا به هم استانی ها توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده


برچسب ها: فرمانده انتظامی لرستان - شهرستان خرم آباد - فرمانده انتظامی - باند سارقان - انهدام باند - سارقان - موتورسیکلت
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان در خرم آباد

انهدام باند سارقان در خرم آباد