مطالب مرتبط:
خبرنگاران در مسیر آگاهی و بیداری مردم قدم بر می دارند
نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم در جامعه بی بدیل است
جوابیه شرکت سایپا به گزارش زیرنویس با عنوان «سایپا به دنبال سودجویی از طریق فروش خودروهای جایگزین/ صدای اعتراض مردم به گوش مسئولان برسد »
خبرنگاران متعهد راهنمای راستین جامعه هستند
فیلم | تجدید میثاق خبرنگاران سیستان و بلوچستانی با شهدا به مناسبت روز خبرنگار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 00:352024-08-06سياسي

خبرنگاران پیوند دهنده بین مردم و مسئولان هستند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان خبرنگاران را پیوند بین مردم و مسئولان دانست و گفت: ابلاغ مطالبات افکار عمومی از اقدامات خوب خبرنگاران و رسانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیوند بین مردم و مسئولان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبات افکار عمومی را رصد و منعکس می کنند، افزود: بسیار اوقات شاهد هستیم که مطرح کردن مشکلات یک صنف یا محله توسط خبرنگاران به رفع فوری آن مشکلات منجر شده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه خبرنگاران در واقع نیازمندی های عمومی را مورد رصد و اعلام قرار می دهند تا رسیدگی شود، تاکید کرد: اینکه یک خبرنگار مسئولان را وادار به پیگیری مطالبات عمومی می کند جای خرسندی دارد.

مطیعی با بیان اینکه جامعه خبری خوبی در استان سمنان وجود دارد و خبرنگاران با صلابت عمل می کنند، گفت: رسالت و وظیفه خطیر خبرنگاران بیان مطالبات عمومی اقشار مختلف است.

وی با اشاره به صحبت های نمایندگان خبرنگاران از شهرستان های مختلف که به مشکلات خبرنگاران اشاره کرده بودند، گفت: قدردان تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و از مسئولان می خواهیم که در راستای رفع مشکلات


برچسب ها: خبرنگار - خبرنگاران - مسئولان - نماینده ولی فقیه در استان - استان سمنان - افکار عمومی - مطالبات
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پیوند دهنده بین مردم و مسئولان هستند

خبرنگاران پیوند دهنده بین مردم و مسئولان هستند