مطالب مرتبط:
گزارش ظریف از انتخاب اعضای کابینه: خبر ارائه سه گزینه برای هر وزارت کاملا نادرست است / برای هر دستگاه لااقل 8 نامزد تعیین و به رییس جمهور تقدیم شده /قرار است امروز صبح این گزینه ها را با معاون اول بررسی کنیم؛ احتمال دارد در این مرحله، تعداد گزینه ها کاهش یابد / بررسی نهایی گزینه ها در ح
گزارش ظریف از انتخاب اعضای کابینه: خبر ارائه سه گزینه برای هر وزارت کاملا نادرست است | برای هر دستگاه لااقل 8 نامزد تعیین و به رییس جمهور تقدیم شده | قرار است امروز صبح این گزینه ها را با معاون اول بررسی کنیم؛ احتمال دارد در این مرحله، تعداد گزینه ها کاهش
بررسی علت افزایش قیمت کارخانه ای برخی خودروها از سوی شورای رقابت | شکایت های مشتریان خودروسازان افزایش یافت
بررسی آخرین وضعیت باشگاه صنعت نفت آبادان
بررسی درخواست زندانیان خوزستانی در کارگروه عفو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 12:152024-07-29اجتماعي

بررسی مشکلات شهرک بهشتی همدان زیر ذره بین خبر


با در خواست مردم شهرک بهشتی همدان پیرامون مشکلات این منطقه نظیر نبود دور برگردان و روشنایی؛ خبر همدان پیگیر رفع مشکل این شهرک از مسئولان شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ، مردم این شهرک می گویند دور بودن دور برگردان در مسیر ورودی بلوار امیریه موجب ماندن آنها در ترافیک می شود و باید مسیر طولانی را برای رسیدن به منطقه مسکونی خود طی کنند.

کریمی جاوید، شهردار منطقه 2 همدان در این باره گفت: در بازدید های متعدد قرار بر رفع مشکل این شهرک با ایجاد طرح دسترسی غیر همسطح را در دستور کار داریم.

فارسی، رییس پلیس راهور شهرستان همدان هم گفت: بحث ایمنی برای ما در اولویت قرار دارد اما یک معبر را در نظر گرفتیم که در صورت گرفتن تأییدیه اجرا خواهد شد.


برچسب ها: همدان - شهرک - شهرک بهشتی - مشکل - منطقه - رییس پلیس راهور - شهردار منطقه 2
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات شهرک بهشتی همدان زیر ذره بین خبر

بررسی مشکلات شهرک بهشتی همدان زیر ذره بین خبر