مطالب مرتبط:
بهره برداری از پروژه آبرسانی ویژنان گیلانغرب
بهره برداری از 144 کیلومتر پروژه آزادراهی تا پایان سال 1403 
بهره برداری از 144 کیلومتر پروژه آزادراهی تا پایان سال جاری
بذرپاش: تا پایان سال 1403 از 144 کیلومتر پروژه آزادراهی بهره برداری خواهد شد
بذرپاش: تا پایان سا ل 144 کیلومتر پروژه آزادراهی بهره برداری خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 10:252024-08-10سياسي

پروژه آبرسانی ویژنان گیلانغرب به بهره برداری رسید


با پایان کار اجرایی پروژه ویژنان گیلانغرب در استان کرمانشاه توسط جهادگران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهره برداری مردمی از آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، با پایان کار اجرایی پروژه ویژنان گیلانغرب در استان کرمانشاه توسط جهادگران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهره برداری مردمی از آن آغاز شد.

این پروژه یکی از 14 مجتمع مهم آبی است که در چارچوب جهاد آبرسانی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه به پایان رسیده و به مردم منطقه تقدیم گردید.

با بهره برداری از این پروژه، مشکلات بیش از 1680 خانوار در 25 روستای منطقه ویژنان در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه که مدت ها از کمبود آب شرب سالم و پایدار رنج می بردند، برطرف شد.

احداث بیش از 10 باب مخزن، 2 باب ایستگاه پمپاژ، 68 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، 11 حوضچه شیر آلات، نصب 196 کنتور از جمله اقداماتی است که در مجتمع ویژنان انجام شد.

این مجتمع در حالی به بهره برداری رسید که به دلیل شرایط خاص منطقه و توپوگرافی سخت و دشوار آن، در سنوات گذشته عملیات اجرایی آن انجام نشده بود که با تلاش جهادگران سپاه، این پروژه با کیفیت مناسب در زمانی کوتاه و کمترین هزینه ممکن به بهره برداری ر


برچسب ها: نیروی زمینی سپاه - نیروی زمینی سپاه پاسداران - بهره برداری - نیروی زمینی - استان کرمانشاه - سپاه پاسداران انقلاب - گیلانغرب
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی ویژنان گیلانغرب به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی ویژنان گیلانغرب به بهره برداری رسید