مطالب مرتبط:
شهادت 142 نفر طی 2 روز در نوار غزه
قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور به شهادت رسید
قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور به شهادت رسید
تصاویر / مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی (ع) در موسسه فقهی ائمه اطهار (ع)
تکریم اربعین سبب زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 18:402024-08-12بين الملل

شهادت 25 فلسطینی در غزه


منابع بیمارستانی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه از شهادت شماری دیگر از فلسطینی ها بر اثر آن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه از شهادت شماری دیگر از فلسطینی ها بر اثر آن خبر دادند.

منابع بیمارستانی اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون 25 نفر در بمباران و حملات متوالی اشغالگران شهید شده اند که 18 نفر در خان یونس به شهادت رسیده اند.

ساعاتی قبل، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به عدد 39897 شهید رسیده و تعداد زخمی ها نیز از رقم 92152 نفر فراتر رفته است.

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست طی 24 ساعت گذشته 3 کشتار ضد خانواده های غزه به راه انداخته اند که در نتیجه این حملات 142 فلسطینی به شهادت رسیده که پیکر 107 تن از شهدا به بیمارستان ها منتقل شده و هویت آنها شناسایی شده است و تحقیقات برای شناسایی پیکر دیگر شهدا همچنان ادامه دارد.

تعداد زخمی ها نیز بالغ بر 150 نفر است وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که تعدادی از قربانیان جنایت های رژیم صهیونیستی همچنان زیر آواره ها و ساختمان های ویران شده هستند و کادرهای امدادی و دفاع مدنی به علت حملات صهیونیست ها قادر به دسترسی آنها نیستند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - بیمارستان - صهیونیست - بیمارستانی - فلسطینی - صهیونیستی - شهادت
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 25 فلسطینی در غزه

شهادت 25 فلسطینی در غزه