مطالب مرتبط:
اعتراض روسیه به رفتارهای اسراییل در نشست های شورای امنیت سازمان ملل  
دبیر شورای امنیت ملی روسیه: ترور هنیه اصلا قابل اغماض نیست
دبیر شورای امنیت ملی روسیه به تهران می آید
دیدار عجیب دبیر شورای امنیت ملی روسیه در تهران/ اهمیت سفر مقام امنیتی روسیه به ایران
دبیر شورای امنیت ملی روسیه: ترور هنیه اصلا قابل اغماض نیست / همکاری های تهران و مسکو در مقایسی بزرگ با سرعت بالا در حال گسترش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 00:152024-08-06سياسي

اعتراض روسیه به رفتارهای اسراییل در نشست های شورای امنیت


«واسیلی نبنزیا» در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل به رفتارهای ناشایست اسراییل در دعوت از افرادی به عنوان مهمان و حضور آنها در سالن شورای امنیت به منظور برهم زدن نظم جلسات این شورا اعتراض کرد.

- واسیلی نبنزیا در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل به رفتارهای ناشایست اسراییل در دعوت از افرادی به عنوان مهمان و حضور آنها در سالن شورای امنیت به منظور برهم زدن نظم جلسات این شورا اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، واسیلی نبنزیا سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل در نیویورک، در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نوشت: مایلم توجه شما را به حادثه غیر قابل قبول که در خلال جلسه دوم امضای ریاست جمهوری روسیه در شورای امنیت رخ داد جلب نمایم.

این حادثه در جریان گفتگوی آزاد با موضوع وضعیت در خاورمیانه، شامل مسأله فلسطین که در 17 ژوییه برگزار و توسط آقای سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه ریاست شد، رخ داد.

گروهی از افراد که توسط نمایندگی دائم [رژیم] اسراییل به عنوان مهمانان هیأت دعوت شده بودند، وارد تالار شورای امنیت شده و تلاش کردند با شعار دادن، جلسه را مختل کنند.

چنین رفتاری غیر قابل قبول است؛ همچنین موجب نگرانی است که نمایندگی دائم [رژیم] اسراییل که طبق قانون 37 به جلسه شورا دعوت شده بود، مستقیماً در این حادثه دخیل اس


برچسب ها: دبیرکل سازمان ملل - شورای امنیت - سازمان ملل - واسیلی نبنزیا - سازمان - شورا - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض روسیه به رفتارهای اسراییل در نشست های شورای امنیت

اعتراض روسیه به رفتارهای اسراییل در نشست های شورای امنیت