مطالب مرتبط:
سومین همایش ملی موکب داران اربعین حسینی برگزار می شود
همایش خادمان اربعین حسینی در ایلام برگزار می شود
همایش خادمان اربعین حسینی در ایلام برگزار می شود
همایش خادمان اربعین حسینی در ایلام برگزار می شود
هفتمین پیش نشست علمی همایش ملی تنظیم گری فضای مجازی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 14:552024-07-30سياسي

همایش «ایثار در ایثار» برگزار می شود


شست هم اندیشی دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان به منظور تجلیل از اهداءکنندگان عضو شاهد و ایثارگر در همایش «ایثار در ایثار» برگزار شد.

- شست هم اندیشی دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان به منظور تجلیل از اهداءکنندگان عضو شاهد و ایثارگر در همایش ایثار در ایثار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست، باتاکید بر اینکه ایثار اجتماعی و در ارتقای آگاهی مردم نسبت به مقوله معنوی اهدا عضو در جامعه و حمایت از خانواده های اهداءکننده شاهد و ایثارگر امری ضروری است، گفت: برگزاری همایش در سال گذشته تجربه ارزشمندی بود که امسال مقرر است به صورت ملی برگزار شود.

امید قبادی، نائب رییس هیئت مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز به اهمیت اهدا عضو در توسعه حوزه سلامت کشور و جلوگیری از خروج ارز از کشور اشاره کرد و افزود: شروع فعالیت انجمن اهدای عضو ایرانیان از سال 1381 بود و می تواند با بنیاد شهید و امور ایثارگران تعاملات بسیار خوبی در پیش داشته باشد.


برچسب ها: ایثار - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگر - مشارکت های مردمی - شاهد و ایثارگر - بنیاد شهید - انجمن اهدای عضو
آخرین اخبار سرویس:

همایش «ایثار در ایثار» برگزار می شود

همایش «ایثار در ایثار» برگزار می شود