مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمان: گاه خبر یک رسانه دولت را پشت یک جریان بسیج می کند
کارگران «واگن پارس»به خط تولید برگردند/ قول می دهم 2 ماهه نتیجه پیگیری مشکلات را اعلام کنم/ تعویض مدیرعامل قابل اجرا نیست
خبرنگاران جریان ساز و آگاهی بخش هستند
خبر مهم برای کسانیکه هیچ بیمه ای ندارند | ثبتنام جدید بیمه رایگان دولت با کد ملی و گوشی در csp.ihio.gov.ir
خبر فوری ازحقوق بازنشستگان، دولت نمی تواند درآمد بازنشستگان را به میزان تورم بالا ببرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 20:152024-08-07سياسي

گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند/ مشکلات خبرنگاران را پیگیری می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان کرمان با اشاره به رسالت بزرگ و خطیر خبرنگاران و نقش مهم آنان در جامعه گفت: - حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به رسالت بزرگ خبرنگاران و نقش آنان در جامعه گفت: گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند برای پیگیری و حل موضوعات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در نشست صمیمانه با جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان کرمان با اشاره به رسالت بزرگ و خطیر خبرنگاران و نقش مهم آنان در جامعه گفت: گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند برای پیگیری و حل موضوعات و یک دولت با تمام توانمندی هایش پشت آن جریان قرار می گیرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و ده ها شهید خبرنگار کشورمان و نیز 160 خبرنگار شهید در غزه افزود: جایگاه خبرنگاری یک جایگاه بسیار مهم و ارزشمند است و نقش رسانه ها قابل توجه و نقش اول است.

او بیان داشت: خبرنگاری یک جریان دو طرفه است، زیرا هم یک تبیین کننده قوی است و هم منتقل کننده مشکلات و موانع مردم است برای مسئولین ذیربط برای تصمیم گیری و حل مسائل.


برچسب ها: خبرنگاران - حسن علیدادی سلیمانی - حجت الاسلام - نماینده ولی فقیه - رسانه های گروهی - امام جمعه کرمان - سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند/ مشکلات خبرنگاران را پیگیری می کنم

گاهی یک خبر یک دولت را پشت یک جریان بسیج می کند/ مشکلات خبرنگاران را پیگیری می کنم