مطالب مرتبط:
تعزیرات حکومتی متخلفان را نقره داغ کرد
رسیدگی به پرونده 113 مشاور املاک متخلف در تعزیرات حکومتی البرز
نماینده مجلس: بی حجاب ها را باید «نقره داغ» کرد
متصدی جایگاه سوخت در اسلام آباد غرب نقره داغ شد
نماهنگ | داغ اسماعیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-05اقتصادي

تعزیرات حکومتی متخلفان را نقره داغ کرد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به قاچاق یک دستگاه خودرو کامیون به ارزش 41 میلیارد و 523 میلیون ریال در تایباد گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی متخلف برای قاچاق یک دستگاه کامیون به ارزش 41 میلیارد ریال در شعبه گلوگاه هفده شهریور تعزیرات حکومتی شهرستان تایباد رسیدگی شد.

  وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، نظریه گمرک و همچنین با توجه به درج آگهی در روزنامه و حضور نیافتن متهم در شعبه، تخلف را محرز و علاوه بر ممانعت از فعالیت اقتصادی به مدت 2 سال، شرکت متخلف را به پرداخت 249 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

   مدنی، شعبه همچنین برای تحویل ندادن خودرو به گمرک، 41 میلیارد ریال برای بهای مال از دست رفته به جریمه اضافه و شرکت متخلف را جمعاً به پرداخت 290 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: مأموران گمرک مرز دوغارون، گزارش یک شرکت بازرگانی با موضوع ورود یک دستگاه خودرو کامیون که به صورت موقت وارد کشور شده و پس از پایان مهلت قانونی در خصوص خروج خودرو اقدامی انجام نداده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان تایباد ارسال کرد.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی خراسان رضوی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - میلیارد - تعزیرات - مدیرکل تعزیرات - حکومتی
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی متخلفان را نقره داغ کرد

تعزیرات حکومتی متخلفان را نقره داغ کرد