مطالب مرتبط:
امسال 804 پایه شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت دیده است
مانور شاخه زنی درختان و تعمیر شبکه های برق در یاسوج
تعویض 1242 زنجیره مقره در شبکه برق 400 و 230 کیلوولت غرب اهواز
شرکت توانیر خبر از تقویت شبکه برق تهران داد
شبکه برق منطقه تهران تقویت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 07:352024-08-14اقتصادي

امسال 804 پایه شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت دیده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال شرایط بد جوی از ابتدای سال جاری تاکنون، 804 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف در سطح این استان دچار خسارت شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال شرایط بد جوی از ابتدای سال جاری تاکنون، 804 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف در سطح این استان دچار خسارت شده است.

محمد رییسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 43 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، 36 دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه سکسیونر و یک دستگاه بوستر هم در همین مدت بر اثر شرایط جوی دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: شرایط بد جوی از جمله چالش های شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است و همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: طغیان رودخانه های فصلی، نبود راه دسترسی، باد و طوفان، کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر از جمله چالش های پرسنل این شرکت در شرایط بد جوی است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی ضمن صبر و شکیبایی در این شرایط، همکاری لازم را با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق جهت تسریع پایداری شبکه برق داشته باشند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - شرکت توزیع نیروی برق - استان سیستان و بلوچستان - توزیع نیروی برق - بلوچستان - شرکت توزیع - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

امسال 804 پایه شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت دیده است

امسال 804 پایه شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت دیده است