مطالب مرتبط:
نمایش همدلی شیعه و سنی در خدمت رسانی به زائران پاکستانی ملموس است
نمایش همدلی شیعه و سنی در خدمت رسانی به زائران پاکستانی
تصاویر/ خدمت رسانی به زائران پاکستانی در حرم حضرت معصومه(س)
مهمانداری بلوچ از زائران پاکستانی
خدمت رسانی 50 موکب مردمی در سطح شهرستان همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 16:402024-08-20سياسي

خدمت رسانی گروه های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی


میرجاوه_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: گروه های مردمی و محلی منطقه امکانات خوبی را در اختیار زائران پاکستانی قرار داده اند.

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛ خدمت رسانی گروه های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی میرجاوه_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: گروه های مردمی و محلی منطقه امکانات خوبی را در اختیار زائران پاکستانی قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر در پایانه مرزی میرجاوه، مهدی شمس آبادی، امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از مواکب پذیرایی و خدمات رسان مستقر در مرز میرجاوه که به همراه رییس حوزه قضایی این شهرستان انجام شد، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت ها در مرز میرجاوه، افزود: هدف از این بازدید تسهیل در امور و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در این ایام، همه ساله دستگاه قضایی استان در کنار دستگاه های متولی و خدمت رسان بوده و هست، افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی چه از لحاظ قضایی و چه از لحاظ مشکلات در ورود این عزیزان، دستگاه قضایی نیز در کنار دستگاه های خدمت رسان برای تسریع و رفع مشکلات حضور دارد.


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - زائران پاکستانی - گروه های مردمی - سیستان و بلوچستان - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - میرجاوه
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی گروه های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی

خدمت رسانی گروه های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی