مطالب مرتبط:
فیلم| حافظ نونوار می شود؛ آغاز نوسازی و تجهیز تالار حافط شیراز
نوسازی تالار حافظ شیراز آغاز شد/ هنرمندان برای آذر برنامه ریزی کنند
آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه فولادشهر؛ 2 هفته وقت باقی است
بازسازی خیلی سخت تر از ساخت ورزشگاه است
بازسازی چمن نقش جهان در دستور کار/ نقل مکان سپاهان قطعی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 19:152024-08-19فرهنگي

بازسازی و نوسازی تالار حافظ شیراز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه تالار حافظ شیراز به عنوان مرکز اصلی رویدادهای فرهنگی و هنری این شهر نوسازی و بازسازی می شود، - گفت: این بازسازی طی 2 ماه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا قانعی با بیان اینکه در طی 25 سال از ساخت تالار حافظ شیراز نیاز به یک تعمیرات اساسی در این تالار مهم شهر احساس می شد، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در این بازسازی تمامی صندلی های 3 مجموعه داخلی تالار تعمیر و تعویض شود و همچنین وضعیت رنگ آمیزی، دکور، صوت، نور و تصویر تالار اصلی حافظ بهبود و بهینه می شود.

وی با اشاره به این موضوع که تالار حافظ به سبب نزدیکی به مجموعه حافظیه، به عنوان قطب فرهنگی شهر شناخته شده و بسیاری از گروه های هنری بزرگ کشور در این تالار اجرای برنامه داشته اند، ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته با همکاری پیمانکاران و عوامل فنی، بازه زمانی 2 ماهه جهت فرآیند نوسازی و تجهیز تالار حافظ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان تصریح کرد: در تجهیز و نوسازی مجموعه تالار حافظ، از بهترین مواد و روش های موجود در بازار استفاده می شود.


برچسب ها: تالار - تالار حافظ - بازسازی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - حافظ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی تالار حافظ شیراز

بازسازی و نوسازی تالار حافظ شیراز