مطالب مرتبط:
واکنش نمایندگی ایران به دروغ پردازی اسراییل علیه تهران در طول بازی های المپیک
واکنش حماس به سخنرانی نتانیاهو: اسراییل به دنبال توافق آتش بس نیست
زیدآبادی: دورانی که کشورهای منطقه از ترس «تهدید» ایران با اسراییل از در آشتی در آمدند، به سر آمده
رویارویی اسراییل و حزب الله اولین آزمون دیپلماسی هسته ای پزشکیان/ بازنگری مجدد توافق هسته ای ایران تا این زمان بعید به نظر می رسد
زیدآبادی: دورانی که کشورهای منطقه از ترس «تهدید» ایران با اسراییل از در آشتی در آمدند، به سر آمده/ عرب ها بدون تن دادن اسراییل به تشکیل کشور فلسطین هیچ نفعی برای عادی سازی روابط شان با آن ندارند / نتانیاهو، رهبران جهان عرب را احمق فرض کرده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 23:102024-07-25بين الملل

واکنش نمایندگی ایران به دروغ پردازی اسراییل علیه تهران


نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی های رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران در طول بازی های المپیک گفت: «با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی شود.

- نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی های رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران در طول بازی های المپیک گفت: با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی های رژیم اسراییل علیه تهران گفت: اقدام تروریستی هیچ جایی در منطق گروه های مقاومت ندارد.

با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی شود.

خبرگزاری رویترز در گزارشی با هشدار رژیم اسراییل به فرانسه پیرامون احتمال خرابکاری در خلال بازی های المپیک توسط کشورمان یا گروه های مقاومت شده است.

وزیر امور خارجه اسراییل روز پنجشنبه در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود، در نامه ای به همتای فرانسوی اش مدعی طرح احتمالی مورد حمایت ایران برای هدف قرار دادن ورزشکاران و گردشگران اسراییلی در جریان بازی های المپیک پاریس هشدار داده است.

سی وسومین دوره بازی های المپیک تابستانی 2024 از پنجم مرداد به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و 329 رویداد در 32 رشته ورزشی با حضور 10 هزار و 500 ورزشکار از 184 کشور جهان برگزار می شود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - رژیم اسراییل - اسراییل - بازی های المپیک - جمهوری اسلامی - ایران - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نمایندگی ایران به دروغ پردازی اسراییل علیه تهران

واکنش نمایندگی ایران به دروغ پردازی اسراییل علیه تهران