مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت: تبلیغ شیرخشک و پستانک ممنوع است
تبلیغ قدیمی تبلیغ کامپیوتر شخصی هالبورن 9100
تاکید سرلشکرسلامی برمقابله خبرنگاران با اکاذیب رسانه ای دشمن
تبلیغ قدیمی تبلیغ کامپیوتر شخصی هالبورن 9100
کله پاچه خوری سفیر نروژ در تهران سوژه رسانه ها شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 17:102024-08-05سياسي

علت ممنوعیت تبلیغ شیرخشک و پستانک در رسانه ها


بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، انتشار هرگونه جزوه، کتاب، نشریه و سایر تبلیغات در مورد تغذیه شیرخوار با انواع شیرخشک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین فرشیدی به مناسبت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر اظهار کرد: شیر مادر موهبت الهی است که فواید بی شماری برای مادر و شیرخوار و نسل آینده دارد.

وی با بیان این که تمامی کشورها برنامه هایی برای ترویج تغذیه با شیر مادر دارند، گفت: در جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس توصیه های دینی و قرآنی، برنامه های ترویج تغذیه با شیر مادر مورد توجه سیاستگذاران و مدیران قرار دارد که نشان می دهد علاوه بر توصیه های دینی به ترویج تغذیه با شیر مادر، جهت حمایت از مادر و شیرخوار، قانون گذاری نیز شده است.

معاون بهداشت به دو قانون مصوب مجلس در حمایت از مادران و شیرخواران اشاره کرد و گفت: قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی در سال 1374 و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال 1400 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

فرشیدی به تشریح برخی از مواد مهم قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادر و شیرخوار پرداخت و گفت: اعطای مرخصی زایمان با پرداخت تمام حقوق و فوق العاده به مدت 9 ماه و برای تولد دوقلو و بیشتر، به مدت 12 ماه، اعطای مرخصی تشویقی به همس


برچسب ها: تغذیه با شیر مادر - شیر مادر - مادر - تغذیه - شیرخوار - قانون حمایت از خانواده - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

علت ممنوعیت تبلیغ شیرخشک و پستانک در رسانه ها

علت ممنوعیت تبلیغ شیرخشک و پستانک در رسانه ها