مطالب مرتبط:
بازگشایی مرز تمرچین به روی زوار حرکت عظیم و جهادی از سوی مسئولین است
بهبود وضعیت ایمنی محور های منتهی به مرز های خروجی اربعین
اختصاص 80 میلیارد اعتبار برای طرح بهسازی روستاهای رزن
پیش فروش بلیت بازگشت اتوبوس اربعین در 3 مرز
کشف 22 تن دنبه گوسفندی در پوشش کالای صادراتی در مرز مهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-05اجتماعي

12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین بهسازی و تعریض می شود


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تعریض و بهسازی 12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

- ارومیه - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تعریض و بهسازی 12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

رسول عطایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمام امکانات حوزه راه و شهرسازی استان برای تسهیل در تردد زائران حسینی (ع) بسیج شده اند، افزود: در حال حاضر 12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین در حال بهسازی و تعریض بوده که با اتمام 8 کیلومتر از احداث بزرگراه حیدر آباد- نقده - پیرانشهر 4 کیلومتر مابقی در قالب 2 مسیر دو کیلومتری از این محور در آستانه اربعین حسینی آسفالت و زیر بار ترافیک می رود.

وی با اشاره به اینکه 21 کیلومتر از پروژه کنار گذر بوکان به اتمام رسیده و 2 کیلومتر دیگر از این پروژه تا اربعین به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز 10 کیلومتر دیگر از محور میاندوآب - میانه نیز تا آغاز سفر زائران اربعین زیر بار ترافیک می رود.

عطایی افزود: با فعالیت جهادی همکاران اداره کل راهداری استان لکه گیری و روکش آسفالت محورهای تمرچین- پیرانشهر-نقده، میاندوآب - ملکان به طول 25 کیلومتر، اجرای روشنایی طولی محورهای پیرانشهر - تمرچین و بازسازی روشنایی محوره


برچسب ها: کیلومتر - اداره کل راه و شهرسازی - مرز تمرچین - مرز تمرچین پیرانشهر - راه و شهرسازی - تمرچین پیرانشهر - آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین بهسازی و تعریض می شود

12 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین بهسازی و تعریض می شود