مطالب مرتبط:
کیفیت هوای اصفهان به رنگ قرمز درآمد
هشدار جدی؛ کیفیت هوای این استان بزرگ قرمز شد
گل گهر به دنبال جذب یک تهران نشین قرمز
ابرای سریال یاغی، خوشپوش تر از همیشه روی فرش قرمز آمد
قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز سه شنبه 9 مرداد 1403/ قیمت مرغ پرواز کرد+ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:102024-07-31اقتصادي

کیفیت آب در مازندران خط قرمز است


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه کیفیت آب خط قرمزشرکت است، گفت: به همین منظوراز ابتدای سال جاری تا کنون هزار و 500 متر اصلاح شبکه در مناطق مختلف شهر رامسر اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد برارزاده در بازید از طرح های آبرسانی درشهر رامسر گفت: به منظور ارتقای کیفی آب شرب مشترکین، از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 800 متر اصلاح شبکه در کوچه های رود 9، بالین پرست، لاله، پردیس 14، البسکو، رُز 3 و رُز 5 به همراه اصلاح 55 فقره انشعابات و همچنین نصب 3 فقره شیر تخلیه انجام و شبکه آبرسانی در باند جنوبی بلوار راهب حد فاصل ورودی خیابان شهدا تا کوچه سرای افشین آذرهوش به طول 700 متر نیز اصلاح شد.

وی از اجرای عملیات اصلاح شبکه به طول 2000 متر به همراه نصب 6 عدد شیر تخلیه به منظور شستشوی مطلوب شبکه توزیع در شهرهای رامسر و کتالم خبر داد و افزود: ارتقای سامانه اُزن زنی تصفیه خانه آب به منظور بهبود وضعیت کیفی و نیز بهسازی چاه های آب شُرب شماره 5 و 6 رامسر و همچنین حفر یک حلقه چاه جدید در گالش محله به منظور افزایش دبی از دیگر طرح های درحال اجرا در سطح این شهر است.

مدیرعامل آبفای مازندران در بخش دیگری از سخنانش به احداث مخزن ذخیره در روستاهای گاورمک با پیشرفت 100 درصدی، تٌمل 80 درصد، جواهرده و میانلات در مجموع به ظرفیت 800 مترمکعب اشاره و تصریح


برچسب ها: اصلاح شبکه - اصلاح - شبکه - مدیرعامل آب و فاضلاب - شهر رامسر - مازندران - کیفیت آب
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب در مازندران خط قرمز است

کیفیت آب در مازندران خط قرمز است