مطالب مرتبط:
آغاز ثبت نام نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان
وزیر کشور: در خصوص جنبه های ایجابی «عفاف و حجاب» کار های خوبی انجام شد که می توان به حضور 23 هزار کنشگر فعال در این زمینه اشاره کرد
برای پیشگیری گرمازدگی کودکان چه کار کنیم
بانک های سراسر کشور فردا تعطیل شد/ ساعت کار بانک ها در شنبه و یکشنبه تا ساعت 11 خواهد بود
پویش جهادی «بنای همدلی» در البرز آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 10:052024-07-25اجتماعي

آغاز به کار مرکز تخصصی آموزش ایمنی کودکان کشور در کاشان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اشاره به فعالیت مرکز آموزشی ایمنی و آتش نشانی کودکان کشور در ساختمان مرکزی آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تجهیز و آموزش های این مرکز و مهد ایمنی ویژه کودکان مقاطع سنی 4 تا 9 سال است.

سیدمصطفی محتشمیان افزود: فرهنگ سازی آموزش نکات ایمنی در ذهن شهروندان از خردسالی، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ارائه آموزش های عمومی شهروندی به کودکان را با توجه به تأثیرپذیری بالای آنها در این سنین را از اهداف بهره برداری مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی کودکان در کاشان برشمرد.

وی گفت:این فضای مناسب سازی شده تخصصی آموزشی مجهز به وسایل صوتی و تصویری پیشرفته، ابزار و وسایل یادگیری و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برای کودکان است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تأکید بر اینکه سازمان آمادگی ارائه آموزش ها به تمامی مهد های کودک را دارد، گفت: این مرکز با آغاز سال تحصیلی خدمات آموزشی خود را به پیش دبستانی ها، مقاطع اول تا سوم ابتدایی مدارس و کانون های فرهنگی انجام خواهد داد تا کلاس و دوره های آموزشی لازم به صورت تخصصی ویژه کودکان در هر رده سنی برگزار شود.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشانی - ایمنی - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - آموزش - شهرداری کاشان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز تخصصی آموزش ایمنی کودکان کشور در کاشان

آغاز به کار مرکز تخصصی آموزش ایمنی کودکان کشور در کاشان