مطالب مرتبط:
تهدید اردوغان علیه اسراییل: ممکن است وارد فلسطین شویم همان طور که قبلا که وارد قره باغ و لیبی شدیم / واکنش وزیر خارجه اسراییل: اردوغان در مسیر صدام حرکت می کند / پاسخ وزارت خارجه ترکیه: سرنوشت نتانیاهو تفاوتی با هیلتر نخواهد داشت/ویدئو
نتانیاهو به سرنوشت هیتلر دچار خواهد شد
سفر عجیب وزیر خارجه ترکیه به ایران
وزیر خارجه ترکیه به تهران می آید
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به انتخاب مجدد مادورو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 15:502024-07-29بين الملل

وزارت خارجه ترکیه: سرنوشت نتانیاهو مشابه هیتلر است


وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه ای بنیامین نتانیاهو را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ترکیه پس از اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در خصوص حمایت از فلسطین، در بیانیه ای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

وزارت خارجه ترکیه سرنوشت نتانیاهو را مشابه سرنوشت هیتلر دانست و تاکید کرد: کسانی که برای نابودی فلسطین تلاش می کنند نیز همچون نازی های جنایتکار باید پاسخگوی اعمال خود باشند و بدانند که نمی توانند مردم فلسطین را شکست دهند چرا که انسانیت همیشه یاری گر آنهاست.

پیش تر نیز اردوغان با اشاره به ورود نظامیان ترکیه به لیبی و قره باغ، اعلام کرده بود که ترکیه می تواند در اراضی اشغالی نیز همان اقدامات را انجام داده و از فلسطین حمایت کند، اظهاراتی که کارشناسان آن را بیشتر در دایره جنگ کلامی میان آنکارا و تل آویو ارزیابی می کنند.


برچسب ها: ترکیه - نتانیاهو - وزارت خارجه ترکیه - بنیامین نتانیاهو - وزارت امور خارجه - فلسطین - نخست وزیر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه ترکیه: سرنوشت نتانیاهو مشابه هیتلر است

وزارت خارجه ترکیه: سرنوشت نتانیاهو مشابه هیتلر است