مطالب مرتبط:
رونمایی از تندیس و سردیس وزیر شهید «حسین امیرعبداللهیان»
مراسم رونمایی از سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان
مراسم رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان برگزار شد
تندیس شهید امیرعبداللهیان رونمایی شد
سردیس شهید امیرعبداللهیان رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-20سياسي

رونمایی از تندیس و سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان


مراسم رونمایی از تندیس وزیر امور خارجه، شهید امیرعبداللهیان با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با حضور خانواده این شهید، مقامات ارشد وزارت امور خارجه و فعالان عرصه مقاومت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ در این مراسم، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه امیرعبداللهیان در هر جایگاه و عنوان که بود دلش و فکرش با مقاومت بود گفت: اندیشه او با مسئله فلسطین بود و اساسا جوشش فکری او به طور دایم با مسئله مقاومت عجین بود.

کنعانی با اشاره به اینکه امیرعبداللهیان حمایت از فلسطین را یک مسئولیت اخلاقی برای خود می دید، افزود: زمانی که قرار بود او موضوع مقاومت را تبیین کند او انسانی با صلابت و قوی بود و در رساندن پیام مقاومت ذره ای به خود تردید راه نمی داد.

 وی با بیان اینکه شهید هنیه به دکتر امیرعبداللهیان می گفتند که شما وزیر امور خارجه مقاومت هستید و کسی هستید که در دنیا صدای ما را می رسانید، گفت: شهید امیرعبداللهیان به شهید هنیه می گفتند که ما آمادگی داریم پیام شما و مقاومت فلسطین را به دنیا ارسال کنیم.

در ادامه این مراسم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان انسانی مخلص بود گفت: شهید امیرعبداللهیان سال ها در وزارت خارجه خدمت کرد و توانست یک دیپلمات میدانی باشد.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - امور خارجه - مقاومت - وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه - جمعیت دفاع از ملت فلسطین - سخنگوی وزارت امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس و سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان

رونمایی از تندیس و سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان