مطالب مرتبط:
تصاویر/ بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند آماده سازی زیر ساخت های تردد زائرین اربعین حسینی در مسیر ارومیه تا مرز تمرچین
پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در دوازدهم مرداد
متخلفان در آذربایجان غربی به پرداخت پنج هزار میلیارد ریال محکوم شدند
میهمان شهید در قاب شبکه آذربایجان غربی
محکومیت 5000 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 19:052024-08-02اجتماعي

اجرای کامل مصوبات ستاد اربعین در آذربایجان غربی


شرایط برای اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر فراهم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد ، استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر برگزار شد، با تاکید بر اجرای کامل مصوبات ستاد اربعین استان، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان اهتمام ویژه ای به اجرای مصوبات داشته باشند تا زمینه مناسب برای اعزام زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر فراهم شود.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی، افزود: در 2 سال گذشته اقدامات مهمی با هدف اعزام زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین صورت گرفته تا عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بتوانند از مسیر تمرچین به کربلای معلی مشرف شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در کنار وظیفه سازمانی خود، با عشق و ارادت قلبی به امام حسین علیه السلام، کار ها را با سرعت بیشتری پیش ببرند، خاطرنشان کرد: زائرین اربعین حسینی با سهولت بیشتری از مرز تمرچین به عتبات عالیات مشرف شده و مردم استان میزبان خوب و شایسته ای برای زائران خواهند بود.


برچسب ها: اربعین حسینی - استاندار آذربایجان غربی - تمرچین پیرانشهر - اربعین - آذربایجان غربی - مرز تمرچین پیرانشهر - دستگاه های اجرایی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل مصوبات ستاد اربعین در آذربایجان غربی

اجرای کامل مصوبات ستاد اربعین در آذربایجان غربی