مطالب مرتبط:
پخش زنده مجمع عمومی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران
عکس| بزرگترین اساتید موسیقی ایران در دهه پنجاه؛ خاطرات کسایی تا شهناز زنده شد
اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد... | گناه ایران این است که از عرب ها و فلسطین دفاع می کند
اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد... | گناه ایران این است که از عرب ها و فلسطین دفاع می کند
ما سئوال می کنیم، دلیل این خصومت ورزی با ایران چیست؟ | حتی اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 09:102024-07-26سياسي

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز در غزه شاهد تکرار عاشورا هستیم، گفت: مقاومت مردم غزه و فداکاری این مردم عاشورای دیگری است که در مقابل چشمان ما متجلی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در رویداد بزرگ فصل شیدایی 2 که در شهر شال برگزار می شود، اظهار کرد: منطقه شال یکی از کانون های جوشان تاریخ تشیع است و در طول مسیر تحولات انقلاب اسلامی چه در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم جزو مناطق برجسته و نمونه محسوب می شود.

وی افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور مردم شهیدپرور و یادواره و پاسداشت 153 شهید به خون خفته این خطه جوشان تشیع نشان از یک مسیر تاریخی و یک مردم تاریخ ساز دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عاشورا برای ملت های جهان درس ها و عبرت های فراوانی در درون خود داشته و دارد، افزود: عاشورا ملت ما را زنده کرد و به ملت ما حیات بخشید و از مسیر عاشورا توانستیم در مواجهه با بزرگ ترین قدرت های جهانی همچون آمریکا و رژیم منحط پهلوی پیروز شویم.

پیروزی ملت ایران بر رژیم شاه بر اساس راهبردهای عاشورا بود وی عنوان کرد: ملت بزرگ ما توانست در انقلاب اسلامی با تمسک بر راهبرد غلبه خون بر شمشیر که راهبرد امام حسین (ع) در قیام کربلا و روز عاشور بود بر یک رژیم


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - عاشورا - رییس سازمان بسیج - رییس سازمان - سازمان بسیج - سردار غلامرضا سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد