مطالب مرتبط:
اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش، مهارت تخصصی و اعتقادی است
رونمایی از سامانه پایش میادین تیر نیروی زمینی ارتش
از سامانه پایش میادین تیر نیروی زمینی ارتش رونمایی شد
آموزش مهارت فنی و حرفه ای 2 میلیون نفر برای ورود به بازار کار
رونمایی از سامانه پایش میادین تیر نیروی زمینی ارتش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 15:502024-07-29سياسي

اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش ،مهارت تخصصی و اعتقادی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش را مهارت تخصصی و اعتقادی دانشجویان دانست.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش را مهارت تخصصی و اعتقادی دانشجویان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در جمع متولیان تربیت و آموزش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش باید تلاش در جهت ارتقای سطح مهارت های تخصصی مورد نیاز نیرو و همچنین تعهد و اعتقادی باشد و این امر از طریق آموزش های کاربردی میسر است.

وی افزود: ما باید به گونه ای زمینه ها و بسترها را فراهم کنیم که دانشجویان ما مهارت محور در دانشگاه رشد پیدا کنند و در این میان، نقش اساتید مهارت محور و خلاق می توانند بیش از هر کس دیگری، در این رابطه الهام بخش دانشجویان باشد؛ البته تحقق این مهم نیاز به ساختار منظم در نظام آموزشی دارد و در عین توجه به مقوله آموزش از اهمیت بحث تربیت نیز غافل نشویم تا بتوانیم افسرانی را پرورش دهیم که در دو شاخه تخصص و تعهد مهارت داشته باشند.

امیر واحدی در بخش دیگری از سخنان خطاب به متولیان آموزش بر استفاده از فناوری و دانش روز برای دستیابی به علوم جدید و اجرای سریع و دقیق ماموریت های محوله در حوزه نهاجا تاکید کرد


برچسب ها: نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی - فرمانده نیروی هوایی ارتش - ارتش جمهوری اسلامی ایران - دانشجویان - جمهوری اسلامی ایران - هوایی
آخرین اخبار سرویس:

اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش ،مهارت تخصصی و اعتقادی است

اولویت جدی نیروی هوایی ارتش در آموزش ،مهارت تخصصی و اعتقادی است