مطالب مرتبط:
برگزاری سومین دوره انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان هاکی روی یخ
برگزاری سومین دوره انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان هاکی روی یخ
برگزاری جشنواره رویان با حضور سخنرانان خارجی/ چه کسانی جایزه دکتر کاظمی را می گیرند؟
تب وتاب یک استان برای برگزاری رویداد ملی شهدای مازندران
برگزاری لیگ ملی چوگان با حضور بانوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 08:252024-08-21فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گفت: برنامه های کنگره ملی ابن حسام خوسفی شاعر ایرانی، امسال در چهار مرحله در شهرهای تهران، - بیرجند و خوسف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخنده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری کنگره ابن حسام خوسفی در چهار مرحله برنامه ریزی شده است.

وی گفت: مرحله اول آن با مسئولیت دانشگاه بیرجند در قالب کمیته علمی و پژوهشی است که فراخون مقالات آغاز شده و حداقل سطح مقالات مجموعه جهان اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مرحله دوم به موضوعات فرهنگی بر می گردد که میزبانی استان از جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خواهد بود که این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی برگزار و تربیت 180 شاعر جدید آیینی از نسل جوان و نوجوان برای استمرار این مسیر در مجموعه استان دنبال می شود.

وی افزود: چاپ مقالات واصله از اساتید زبده حوزه ادبیات کشور از دیگر برنامه های بخش فرهنگی این کنگره ملی است که رونمایی آن در اختتامیه این جشنواره در 27 اردیبهشت ماه، در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش سوم کنگره، هنری است که با همکاری فرهنگستان هنر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دو موضوع خوشنویسی و تصویرنگاری در حضور اساتید برجسته این حوزه ها با محوریت


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - ابن حسام خوسفی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - برگزار - ارشاد اسلامی - خراسان جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام