مطالب مرتبط:
راه اندازی صنایع پایین دستی معدن آلبلاغ به کجا رسید
به کارگیری 20 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران مازندرانی
تمرین تیم ملی بانوان پیش از اعزام به مسابقات آسیای مرکزی
تمرین تیم ملی بانوان پیش از اعزام به مسابقات آسیای مرکزی
سفیران همدلی بسیج به مناطق محروم اعزام شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 09:052024-07-29اقتصادي

اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به عراق


رشت _ معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان از اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به کشور عراق خبر داد.

- رشت _ معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان از اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به کشور عراق خبر داد.

مصطفی خانعلی نژاد در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صادرات کلید حل مشکلات فروش در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی گیلان است و از همین رو جذب بازارهای خارجی در اولویت قرار دارد.

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان از اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به عراق خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های ایجاد شده در طول یک ماه اخیر با سازمان توسعه و تجارت کشور و همچنین مدیر تجاری ایران در نجف اشرف در کشور عراق، برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاریخ صنایع دستی گیلان 25 نفر از هنرمندان و فروشگاه داران فعال استان به عراق اعزام شدند.

به گفته خانعلی نژاد، هنرمندان صنایع دستی گیلان جهت بازاریابی و مشتری یابی و در نهایت صادرات محصولات صنایع دستی همانند چرم و خراطی و سفال و گلیم و حصیر.

به کشور اعزام شدند.


برچسب ها: صنایع دستی و هنرهای سنتی - هنرهای سنتی - صنایع دستی - اداره کل میراث فرهنگی - میراث فرهنگی گیلان - صنایع - میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به عراق

اعزام 25 نفر از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی به عراق