مطالب مرتبط:
انهدام باند بزرگ موادفروشان جنوب پایتخت
انهدام باند بزرگ مواد فروشان جنوب پایتخت
انهدام 3 باند کلان قاچاق سوخت در بوشهر
تهران فرو می نشیند؛ زنگ خطر فرونشست در جنوب غربی پایتخت
زنگ خطر «فرونشست» در جنوب غربی پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 15:552024-08-03حوادث

انهدام باند بزرگ موادفروشان جنوب پایتخت


با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضایی تیم های عملیاتی  به مخفیگاه وی اعزام  و رفت و آمدهای سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم به همراه 4 همدستش  در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی .

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از انهدام باند بزرگ موادفروشان در جنوب پایتخت و کشف 4 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر و روانگردان و دستگیری 5 نفر قاچاقچی سابقه دار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

  این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهمان و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد ایشان با مراجعه به یکی از استان های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان های جنوبی تهیه و ضمن انتقال به تهران در مخفیگاه خود دپو کرده و اقدام به توزیع در سطح شهر تهران می کنند.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مواد - انهدام باند - موادفروشان - مخدر
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ موادفروشان جنوب پایتخت

انهدام باند بزرگ موادفروشان جنوب پایتخت