مطالب مرتبط:
رژیم کودک کش صهیونیستی منتظر مجازات سخت جبهه مقاومت باشد
کلیمیان ایران خواستار انتقام از رژیم صهیونیستی شدند
مجازات و انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است/ مقاومت راه«اسماعیل هنیه»را ادامه می دهد
پاسخ جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی سخت و بازدارنده است
امام جمعه گناباد: جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی متحدتر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-02سياسي

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت و ایران اسلامی باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ترورهای اخیر رژیم جعلی صهیونیستی گفت:این رژیم کودک کش منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت و ایران اسلامی باشد.

- کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ترورهای اخیر رژیم جعلی صهیونیستی گفت:این رژیم کودک کش منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت و ایران اسلامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: جبهه باطل همواره به دنبال این است که در برابر جبهه حق صف آرایی کنند و به رزمندگان جبهه مقاومت آسیب برساند.

وی افزود: تنها راه پیروزی استقامت بر راه حق و دین الهی است و در صورت مقاومت خداوند فرشتگان را طبق آیات قرآن به کمک بندگان دین حق می فرستد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه خداوند همواره به جبهه حق اعلام می کند که هیچ گاه در برابر جبهه باطل نه بترسید و نه اندوهگین شوید و همه امور دنیا در دست قدرت الهی است افزود: بنده مؤمن یا در جبهه حق پیروز یا به لقاءالله و مقام عظمای شهادت نائل می شود و جای هیچ حزن و اندوهی نیست.

غفوری با بیان اینکه کسانی که به مقام عظیم شهادت در راه دین حق می رسند در قیامت به مقام قرب الهی و بهشت نعیم دست می یابند و شهادت هنر مردان خدا است گفت: صهیونیسم جنایتکار و کود


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - جبهه مقاومت - کرمانشاه - ایران اسلامی - امام جمعه کرمانشاه - مقاومت - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت و ایران اسلامی باشد

رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت و ایران اسلامی باشد