مطالب مرتبط:
شناور باری در آب های بوشهر توقیف شد/ کشف 3000 میلیارد ریال قاچاق
رافت: پرسپولیس با 100 میلیارد می تواند 2 بازیکن طراز اول بگیرد
رافت: پرسپولیس با 100 میلیارد می تواند 2 بازیکن طراز اول بگیرد
پرسپولیس با 100 میلیارد می تواند 2 بازیکن طراز اول بگیرد
کشف بیش از 100 میلیون نخ سیگار قاچاق در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-03اقتصادي

100 میلیارد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان توقیف شد


اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

- اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح ها و برنامه های مقابله ای خود با قاچاقچیان کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و در حضور متصدی واحد صنفی این مکان را مورد بازدید قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پس از بررسی های دقیق صورت گرفته 33 هزار و 350 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و توقیف شدند.


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - اصفهان - لوازم آرایشی - فرمانده انتظامی استان - استان اصفهان - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان توقیف شد

100 میلیارد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان توقیف شد