مطالب مرتبط:
فرزندان فارس در صف مهارت آموزی؛ دانش آموزان از مشکلات ثبت نام می گویند
درخشش دانش آموزان اصفهانی در مسابقات سراسری قرآن
روش های جذابی را برای تشویق دانش آموزان به اقامه نماز به کار گیریم
پنجمین اجلاس سراسری نماز دانش آموزان در مشهد برگزار شد / تأکید بر لزوم تشویق جوانان برای حضور در مساجد
نیازمند ترویج و آموزش نماز در بین دانش آموزان هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-02اجتماعي

ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند


رانندگان سرویس مدارس هم باید از طریق شرکت های مجاز درخواست خود را ثبت کنند و مجوز و برگه تردد خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: براساس مصوبه ابلاغی وزارت کشور و هیئت وزیران از سال تحصیلی جدید همه امورات در زمینه سرویس دانش آموزی برعهده شهرداری ها است.

سلیمی افزود: ثبت نام سرویس مدارس از خردادماه امسال شروع شد و تا پایان تیرماه ادامه پیدا کرد اما والدین جامانده باید در اواخر مرداد ماه با باز شدن سامانه سپند (حمل و نقل دانش آموزی) درخواست خود را ثبت و قطعی کنند.

او ادامه داد: تاکنون 9 هزار و 700 نفر از والدین وارد سامانه شدند و تعداد ثبت درخواست دانش آموزان حدود 9 هزار و 35 نفر است و حدود شش هزار نفر درخواست سرویس داشتند.

معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: والدینی که درخواست اولیه خود را ثبت کردند برای ویرایش وارد سامانه شوند و ثبت درخواست سرویس دانش آموزی فرزند خود را با جانمایی محل سکونت و محل تحصیل دانش آموز انجام دهند.

سلیمی با اشاره به اینکه 11 شرکت از شهرداری مجوز گرفتند، گفت: رانندگان سرویس مدارس هم باید از طریق شرکت های مجاز درخواست خود را ثبت کنند و مجوز و برگه تردد خود را از طریق این سامانه دریافت کن


برچسب ها: سازمان حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل بار و مسافر - درخواست - سازمان حمل و نقل - سرویس - حمل و نقل - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند

ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند