مطالب مرتبط:
بیمه معلم حامی زائرین اربعین در برابر چالش های سفر
بیمه معلم حامی زائرین اربعین در برابر چالش های سفر
نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی سفر اربعین در خراسان شمالی اعلام شد
سفر هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به مصر
هفت هزار زائر خراسان شمالی برای سفر اربعین ثبت نام کردند 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 17:052024-08-03سياسي

ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران درباره سفر اربعین


تصویبنامه هیات وزیران در خصوص اختصاص اعتبار به وزارت کشور به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه در ارتباط با زائران اربعین حسینی (ع) و بیماری های واگیردار و گرمازدگی در مبادی مرزی و طول مسیر زوار ابلاغ شد.

- تصویبنامه هیات وزیران در خصوص اختصاص اعتبار به وزارت کشور به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه در ارتباط با زائران اربعین حسینی (ع) و بیماری های واگیردار و گرمازدگی در مبادی مرزی و طول مسیر زوار ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصویب نامه مصوب جلسه مورخ 1403/05/10 هیات وزیران در خصوص اختصاص اعتبار به وزارت کشور به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در ارتباط با زائران اربعین حسینی (ع) و بیماری های واگیردار و گرمازدگی در مبادی مرزی و طول مسیر زوار طی نامه شماره 74350 در تاریخ 1403/05/10 توسط محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

بر این اساس، مبلغ 4 هزار میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل بند م ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 1393 به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در ارتباط با زائران اربعین حسینی و بیماری های واگیردار و گرمازدگی در مبادی مرزی و طول مسیر زوار در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد تا پس از مبادله موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور، برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.


برچسب ها: بیماری های واگیردار - زائران اربعین حسینی - هیات وزیران - زائران اربعین - اختصاص اعتبار - اربعین حسینی - حوادث غیر مترقبه
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران درباره سفر اربعین

ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران درباره سفر اربعین