مطالب مرتبط:
ضاربان جنگلبان تالشی بازداشت شدند
دستگیری ضاربان جنگلبان منابع طبیعی تالش
حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن+16
تنش بی سابقه میان ترکیه و اسراییل/ کاتس: اردوغان راه صدام را می رود
نتانیاهو سابقه طولانی در ایران ستیزی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:202024-07-29حوادث

ضاربِ 22 ساله جنگلبان تالشی سابقه دار است


فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و با بکارگیری تجهیزات هوشمند و استفاده از روش های نوین پلیسی، سه قاچاقچی متواری که یک جنگلبان تالشی را مجروح کرده بودند در کمتر از 7 ساعت شناسایی و آن ها را در مخفیگاه شان در یکی از بخش .

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و با بکارگیری تجهیزات هوشمند و استفاده از روش های نوین پلیسی، سه قاچاقچی متواری که یک جنگلبان تالشی را مجروح کرده بودند در کمتر از 7 ساعت شناسایی و آن ها را در مخفیگاه شان در یکی از بخش های این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ محمد رستمی امروز، 8 مردادماه درباره جزییات این خبر گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری بین قاچاقچیان چوب و ماموران حفاظت از منابع طبیعی در جنگل های گیسوم، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه برابر بررسی های انجام شده مشخص شد سه قاچاقچی چوب در حین قطع غیرقانونی درختان جنگل های گیسوم با ماموران حفاظت از منابع طبیعی درگیر شده اند، افزود: در این


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - انتظامی - روش های نوین - شهرستان - جنگلبان - تالش
آخرین اخبار سرویس:

ضاربِ 22 ساله جنگلبان تالشی سابقه دار است

ضاربِ 22 ساله جنگلبان تالشی سابقه دار است