مطالب مرتبط:
آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان
تجلیل از صنعتگران برتر استان سمنان
راه اندازی موکب درمانی هلال احمر استان کرمان در نجف
اطلس جغرافیایی حماسی استان سمنان تهیه می شود
مدیرکل صداوسیمای فارس در جمع اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان: در حوزه ورزش فارس نقص و کاستی عملکرد داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 00:352024-08-06سياسي

بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان سمنان پیگیری می شود


استاندار سمنان با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران گفت: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، - سمنان- استاندار سمنان با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران گفت: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، مورد پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار به میزبانی سالن اداره کل مالیات استان سمنان با اشاره به صحبت های نمایندگان خبرنگاران شهرستان های استان بیان کرد: برخی مسائل صنفی از سوی خبرنگاران استان سمنان بیان شده که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران گفت: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، مورد پیگیری قرار می گیرد.

استاندار سمنان همچنین گفت: آمادگی داریم تا در بحث مسکن خبرنگاران، برای افرادی که دارای فرم ج سبز بوده و واجد شرایط هستند، تأمین زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام گیرد.

هاشمی با بیان اینکه ارتباط با مدیران و مجموعه های دولتی و پاسخگویی مسئولان استان سمنان دیگر موضوعی است که از سوی خبرنگاران مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: خبرنگاران استان تقاضای برگزاری نشست های خبری از سوی مدیران دارند


برچسب ها: خبرنگاران - خبرنگار - استان - خدمات درمانی - استاندار سمنان - سمنان - استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان سمنان پیگیری می شود

بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان سمنان پیگیری می شود