موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
وحشت صهیونیست ها از انتقام ایران؛ رژیم صهیونیستی چهار مقر امنیتی خود را تخلیه کرد
ترور هنیه کابوسی برای تل آویو شده است/ راهبرد ایران نابودی اسراییل در جنگ فرسایشی است
کمک 3.5 میلیارد دلاری واشنگتن به تل آویو
یکی از پیامد های ترور هنیه، تأخیر در روند بهبود رابطه ایران و غرب خواهد بود / کشور هایی که مخالفت رابطه ایران و غرب هستند از این اتفاق منتفع می شوند، البته نباید گفت خیال روسیه از این بابت راحت شد / وقوع ترور در تهران تعمدی بود؛ اسراییل می خواهد گروه های سیاسی افراطی را در تل آویو پشت
تهدیدی که تل آویو انتظارش را نداشته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-10بين الملل

العربیه: 4 مقر حساس و حیاتی در تل آویو تخلیه شدند


منابع رسانه ای از تخلیه چهار مقر حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سایت شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که چهار مقر مهم و حیاتی در تل آویو تخلیه شده است.

این اقدام تل آویو از ترس پاسخ قطعی محور مقاومت به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی در تهران و بیروت و شهادت اسماعیل هنیه و فؤاد شکر صورت گرفته است.

با وجود آنکه جزییات بیشتری در این خصوص منتشر نشده اما تهدیدات محور مقاومت مبنی بر هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی باعث شده بیش از یک هفته گذشته، ترس و وحشت بر سراسر اراضی اشغالی سایه افکند.

پایگاه رسانه ای المانیتور گزارش داده بود که بندر حیفا واقع در اراضی اشغالی خود را برای حملات و بمباران آماده می کند.

در این گزارش آمده است، بندر حیفا دربرگیرنده بزرگترین پالایشگاه نفت و انبارهای سوخت در اراضی اشغالی و دارای موقعیت خطرناکی است.

پیش از این شبکه کان تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از ارزیابی اوضاع، به ساکنان مناطق درگیری در جبهه شمال توصیه شده است تا اطلاع ثانوی در کنار پناهگاه ها و مراکز حفاظت شده باقی بمانند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - اراضی اشغالی - صهیونیستی - تل آویو - محور مقاومت - گزارش - تخلیه
آخرین اخبار سرویس:

العربیه: 4 مقر حساس و حیاتی در تل آویو تخلیه شدند

العربیه: 4 مقر حساس و حیاتی در تل آویو تخلیه شدند