مطالب مرتبط:
آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در تفتان/ زمینه اشتغال یک هزار و500 نفر فراهم شد
2 طرح آموزش و پرورش در سبزوار بهره برداری شد
واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد | آغاز ثبتنام مددجویان برای دریافت وام های کم بهره و تسهیلات رایگان
احداث خط لوله بندرعباس سیرجان رفسنجان به زودی به بهره برداری رسمی می رسد
تأمین آب در اسلامشهر با حفر و بهره برداری 14 حلقه چاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 09:552024-07-23اقتصادي

آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در تفتان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در شهرستان تفتان خبر داد و گفت: زمینه اشتغال یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در شهرستان تفتان خبر داد و گفت: زمینه اشتغال یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

خلیل احمد سلامی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کارخانه در دولت سیزدهم و با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاریِ هلدینگ صدرتامین (تاصیکو) و با همت شرکت توسعه معادن پارس تامین ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت کارخانه استحصال طلای تفتان از اردیبهشت سال گذشته آغاز و در مدت کمتر از 20 ماه با مهندسی و تجهیزات بومی در زمستان 1403 به بهره برداری رسید که روز گذشته به صورت رسمی و پس از انجام بهره برداری آزمایشی، افتتاح شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این پروژه با سرمایه گذاری 55 میلیون دلاری انجام شده و ماحصل ورود این صنعت به منطقه در مجموع یک هزار و 500 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم بوده که با اولویت شایسته گزینی و ج


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - کارخانه - رفاه اجتماعی - بهره برداری - اجتماعی - استحصال - مستقیم
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در تفتان

آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در تفتان